میز کار
تحت وب
میزکار امن پرداز راه حلی ساده برای ثبت تیکت ارایه میدهد. کاربران سازمان کافیست از طریق یک فرم ساده مشکلات خود را مطرح کنند. مشکلات کاربران بر اساس دسته بندیهای از قبل تعریف شده، ثبت میگردد. این دسته بندی به کاربران کمک میکند تا مشکلات خود را در قالبی استاندارد و دانشمحور تعریف کنند. بدینترتیب تمامی تیکتها پس از ثبت در دسته مشخص خود قرار میگیرند و مدیر فناوری اطلاعات با حجمی از تیکتهای بینظم مواجه نخواهد بود، بلکه تیکتها بر اساس دستهبندی مشخص دریافت شده و میتواند مدیریت سریع و مناسبی بر آنها اعمال کند. کاربر سازمان میتواند بهراحتی از طریق میزکار بخصوص خود، وضعیت تیکت خود را پیگیری کرده و حتی از راهحلهای از پیش ثبت شده مطلع گردد و مشکل خود را حل کند.

مدیریت دارایی ها و پیکربندی
میزکار امنپرداز، با فراهم کردن مدیریتی یکپارچه در حوزهی مدیریت تجهیزات IT موجود در سازمان، این امکان را برای مدیران و کارشناسان فراهم میکند تا با صرف کمترین هزینه و زمان، از آخرین وضعیت تجهیزات آگاهی دقیقی داشته باشند.
مشاهدهي آخرین وضعیت تجهیزات و مشاهده چرخه زندگی آنها
مشاهده گارانتی و مدت زمان عمر مفید تجهیزات
آگاهی از اطلاعات مربوط به مشخصه سختافزاری و نرمافزاری تجهیزات
مشاهده آنلاین تغییرات سختافزاری و نرم افزاری هر تجهیز در همان لحظه
مشاهده تاریخچه تغییرات سختافزاری و نرم افزاری هر تجهیز
مشاهده تاریخچه ی هزینه ی های مالی صورت گرفته برای هر تجهیز
گزارشگیری جامع و دقیق از تمامی اطلاعات مربوط به تجهیزات
گزارشگیری جامع و دقیق از تمامی رخدادها و تیکتهای صورت گرفته بر روی یک تجهیز
گزارشگیری
تفکیکی، تجمیعی
گزارشات متنوع و آماری از جزییات و کلیات تمامی بخشها پیشبینی شده است. به نحوی که قابلیت ترسیم نمودار میلهای و دایره ای فراهم گردیده است. گزارشات مختلف آماری از ظرفیت قطعات، حافظه ها، هارد دیسک ها و سیستم ها و … نیز در پنل به صورت پیش فرض طراحی شده است.
تشخیص خودکار تغییرات شبکه
ارائه خدمات IT همیشه با تغییرات سخت افزاری و نرمافزاری در دارایی ها همراه خواهد بود. با امکان تشخیص خودکار تغییرات در میزکار امنپرداز این فرصت برای شما فراهم خواهد شود تا با صرف کمترین هزینه و زمان از آخرین تغییرات شبکه خود مطلع شوید
- تشخیص تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری دارایی ها
- حذف و اضافه شدن دارایی جدید به شبکه
- تشخیص تغییرات همزمان در دارایی ها
- تطابق دادن تغییرات با تیکت ها وخدمات ارائه شده پشتیبانی
- تایید و رد تغییرات کشف شده و گزارش گیری از تغییرات مدیریت نشده و خارج از فرایند
اسکن و شناسایی
خودکار داراییها
بدون صرف وقت زیاد برای جمع آوری اطلاعات داراییهای سازمان میتوان با استفاده از امکان “اسکن خودکار تجهیزات” بهراحتی و در کمترین زمان شناسنامه تجهیزات دستگاههای داخل شبکه خود را جمعآوری کرد. مزیت این روش علاوه بر ذخیره زمان و انرژی، دقت بالای جمع آوری اطلاعات میباشد. شناسایی و جمعآوری اطلاعات سختافزاری و نرمافزاری تجهیزات IT سازمان را به مکاپ واگذار کنید تا بصورت خودکار این وظیفه را بهدرستی و دقت بالا برای شما انجام دهد.
- 1اسکن ساده و زمانبندی شده برای پویش سریع و دائمی شبکه
- 2استفاده از پروتکل های مختلف WMI، SNMP و...برای پوشش انواع دارایی ها
- 3استفاده از راهکارهای مبتنی بر Agent و بدون Agentها برای سلایق و نیازمندی ها مختلف
- 4دقت بالا در شناسایی برند و مدل و جزییات انواع قطعات سیستم ها
- 5گزارشات مختلف آماری از ظرفیت قطعات، حافظه ها، هارد دیسک ها و... سیستم ها
- 6بروزرسانی خودکار اطلاعات شبکه بدون نیاز به صرف زمان و هزینه از کارشناسان

• مدیریت انبار دارایی ها و قطعات
با مدیریت انبار داراییها و قطعات IT سازمان، چرخهی مدیریت تجهیزات IT سازمان خود را کامل نمایید. انبار IT یکی از مهمترین بخشهای واحد فناوری اطلاعات سازمان میباشد. موجودی انبار شاخصی حیاتی برای ارائه خدمات میباشد. لذا مدیریت و نظارت بر انبار و دارایی IT میتواند سهم بسزایی در ارائه خدمات ایفا نماید. پیگیری چرخهی عمر تجهیز از زمان خرید، بایگانی در انبار، استفادهی کاربر، تعمیر، اسقاط و … به شما کمک خواهد کرد تا با جزییات کامل چرخهی عمر داراییهای IT سازمان را مدیریت نمایید.
- ثبت و مدیریت دقیق موجودی دارایی های IT در انبار.(قطعات و تجهیزات)
- یکپارچه سازی فرآیند ترخیص و تحویل دارایی به اشخاص از طریق فرآیند پشتیبانی
- محاسبه هزینه تعمیرات بیرونی تجهیزات
- محاسبه هزینه های مصرفی (قطعات، DVD,Cartridgeو...)
- محاسبه دارایی های سرمایه ای IT( Printer, Caseو...)
مدیریت رخدادها
و درخـواستها
مدیریت رخدادها از مولفههای اصلی ITIL میباشد. میزکار امنپرداز با پیادهسازی هوشمندانه و جامع این مولفه، کمک شایانی به سازمان در مدیریت رخدادها و درخواستها IT خواهد کرد. مدیران فناوری اطلاعات با شناسایی به موقع رخدادها و علت ریشهای آنها تلاش میکنند تا از وقوع مجدد آنها جلوگیری کرده و اجازه از کارافتادگی بیش از حد تجهیزات و سرویسها را ندهند.
- 1مدیریت کارشناسان در تیم های تخصصی و امدادرسانی IT
- 2بهره گیری از موتور ارجاعات هوشمند با قوانین متنوع
- 3ارجاعات سلسله مراتبی تیکت ها بین مدیران و سطوح مختلف پشتیبانی
- 4استفاده از SLA های زمانی برای نظارت بر سرعت خدمت رسانی
- 5استفاده از میزخدمت مرکزی و الگو مرکز تماس برای مشتریان بزرگ
- 6استفاده از ساختار توزیع شده پشتیبانی برای مشتریان با پراکندگی بالا در سطح کشور
- 7ارائه گزارشات و شاخص های مختلف از کیفیت و کمیت پشتیبانی درخواست و رخدادها
- 8حذف تمام فرایند های کاغذی و اخذ تاییدها مختلف به صورت الکترونیکی
- 9ارتباط با بستر ایمیل و پیامک جهت اطلاع رسانی
- 10استفاده از پنل مخصوص موبایل
مدیریت دانش
پایگاه دانش به کاربران سازمانی کمک خواهد کرد تا حد ممکن مشکلات خود را خود حل نمایند و نیازی به حضور کارشناسان فنی نباشد. پایگاه دانش از طریق وب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا آنها بتوانند با جستجو در پایگاه دانش، مشکلات خود را مطرح و راهحلهای موجود را مطالعه نمایند. محتوای موجود در پایگاه دانش براساس گروه و نوع مشکلات میتواند طبقهبندی شود تا کاربران در مطالعه راهحل دچار سردرگمی نشوند.
دسته بندی مطالب، مقالات و راه حلها
امکان جستجوی آسان بر اساس متن و کلیدواژه
امکان لایک کردن توسط بازدیدکنندگان
امکان استفاده از تصاویر و فایلهای پیوست
تعریف راه حل برای کاربران نهایی با توجه به نوع مشکل
امکان ثبت تجربیات موفق کارشناسان جهت ارتقاء سطح علمی
به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟
همین حالا با ما تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید