میزکار HelpDesk
دیگر نیازی به پاسخگویی به تلفنهای بیشمار روزانه یا چک کردن مداوم ایمیلهای خود نخواهید داشت. بهترین راه را به کاربران سازمانی خود نشان دهید تا مشکلات خود را به بهترین شکل ممکن حل کنند! میزکار حجم کارهای شما را بهشکل قابل توجهای کاهش خواهد داد
میزکار را بهراحتی پیادهنمایید
میزکار امن پرداز راه حل ساده ای برای ثبت تیکت ارایه میدهد. کاربر سازمانی کافیست از طریق یک فرم ساده مشکل یا مشکلات خود را مطرح کند. مشکلات کاربران بر اساس دسته بندیهای از قبل تعیینشده، ثبت میگردد. این دسته بندی مشکلات به کاربران سازمانی کمک میکند تا مشکلات خود را در قالبی استاندارد و دانشمحور تعریف کنند. بدینصورت تمامی تیکتها پس از ثبت در دسته مشخص خود قرار میگیرند و مدیر فناوری اطلاعات دیگر با حجمی از تیکتهای بینظم مواجه نخواهد بود، بلکه تیکت ها بر اساس دستهبندی مشخص بدستش میرسد تا بتواند مدیریت سریع و مناسبی بر آنها اعمال کند. کاربر سازمانی بهراحتی میتواند از طریق میزکار بخصوص خود، وضعیت تیکت خود را پیگیری نماید و حتی از راهحلهای از پیش ثبت شده مطلع گردد و مشکل خود را حل کند. کاربران سازمانی با تکمیل جزییات اطلاعات سازمانی خود، میتوانند مدیریت فناوری اطلاعات را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری رساند و حجم بالایی از کار را کاهش دهند.
کاتالوگ خدمات Service Catalog
کاتالوگ خدمات لیستای از انواع خدمات از پیش تعریف شدهاست که بیانگر خدماتیست که واحد فناوریاطلاعات سازمان ارائه میدهد. کارشناسان فناوری اطلاعات خدمات ارائه شده را از این لیست انتخاب میکنند.
ابزار هشدار دهنده
استفاده رایج این ابزار هشداردهنده جلوگیری از سرازیر شدن سیلی از تیکتها به سمت مدیر میباشد، پس از رسیدن یک تیکت به کارتابل مدیر، این ابزار هشدار لازم را به مدیر میدهد تا مدیر اقدام لازم را صورت دهد. عدم اطلاع از تیکتها باعث میشود تا پس از مدتی بیخبری، مدیر با انبوهی از تیکتها در کارتابل خود مواجه شود. در هر سازمان برخی مشکلات معنای خاص و مهمی برای آن سازمان دارند. لذا میزکار این قابلیت را دارد تا به برخی از مشکلات حساسیت نشان دهد و از طریق ابزار هشداردهنده نرمافزار، این مشکلات با اهمیت را سریعتر به اطلاع مدیر فناوری اطلاعات قرار دهد.
میزکار امنپرداز با واسط کاربری بسیار ساده به شما کمک خواهد تا کارهای خود را در زمان واقعی صورت دهید.
کاربران سازمانی میتوانند بدون احتیاج داشتن به تماس تلفنی، تیکت خود را ثبت و از طریق میزکار پیگیری نمایند.
کاربران سازمانی میتوانند تاریخچه فعالیتهای صورت گرفته برای تیکت خود را مشاهده کنند
کاربران سازمانی میتوانند بهراحتی تیکت خود را ثبت و آن را بدون احتیاج داشتن به تماس تلفنی پیگیری نمایند
کابران سازمانی بر اساس دستهبندی از قبل تعیین شده، مشکل خود را ثبت نمایند.
کاربران سازمانی میتوانند بهراحتی اطلاعات شخی خود را ویرایش یا تکمیل نمایند تا خدمات مطلوبتری در اختیار آنان قرار گیرد.
کابران سازمانی میتوانند نتیجه فعالیتهای صورت گرفته برای تیکت خود را تایید یا عدم تایید نمایند، یعنی به عبارتی کاربران سازمانی میتوانند اظهار نمایند که آیا مشکل آنها برطرف شده است یا خیر